ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

A Győri Tankerületi Központ által fenntartott köznevelési intézmények működéséhez kapcsolódóan, a gyermekek, a tanulók és törvényes képvoselőik részér...

Barangolás a digitális tartalmak birodalmában

Határtalanul: okosdoboz, játék

Informatika órán az okosdoboz internetes oldalon a Határtalanul kiránduláshoz kapcsolódó játékot játszottunk. Pozsony, Besztercebánya és Selmecbánya városaival foglalkoztunk. Összesen 10db feladat volt. Besztercebányához 4 feladat tartozott, míg a másik kettőhöz 3. Keresztrejtvényt kellett megoldani, sok olyan látványossággal kapcsolatban, amit meglátogattunk. Egy pár információ nem jutott eszünkbe, ezért utánanéztünk. Volt képkirakó is Besztercebányáról, és a templomot, amit ki kellett rakni, felismertem. Olyan feladat is volt, amiben ki kellett választani a helyes megoldást, és odahúzni a képhez. Szent Márton dómról volt egy igaz-hamis, amiben ki kell választani, hogy melyik uralkodókat koronázták ott. Selmecbányai játékban alapvető tényeket kellet beazonosítani. Sok játékból új dolgokat tanultam meg a városokról. Nem mindegyik feladatnál volt egyértelmű, hogy mit kell pontosan csinálni, de a végén rájöttünk és kisegítettük egymást. Mindenki jól érezte magát ezen az órán és közben új tudásra tettünk szert.

Nagy Lily Ann 7.

Határtalanul pályázat játékai

A határtalanul kirándulás egy emlékezetes utazás volt, ahol sok új információt tudhattunk meg az ottani látványosságokról. Ezt a tudást az okosdoboz felületen lehetett tesztelni. Játékos formában kellett teljesítenünk a feladatokat. A felületen kicsit nehéz volt megtalálni a játékokat. Ennek ellenére igencsak szórakoztatóak voltak. Az irányítás is igen jól meg volt oldva. Viszont volt benne olyan kérdés, amire a kiránduláson nem kaptunk választ. Található benne olyan feladat is, amin olyan település, épület szerepel, ahol nem is voltunk. A kérdések nagy része a kirándulásnak köszönhetően könnyű volt. A felület meglepően gyors volt. Az oldal letisztultsága meglepően hangulatossá tette a feladatokat. Összességében egy jó oldalon tudtuk felmérni a tudásunkat, ami egy élmény marad.

Sátor Kolos Lénárd 7.

Okosdoboz használata

Csütörtökön informatika órán az okosdoboz feladatait kellett megoldanunk. Nagyon lassú volt, mire betöltött a Weboldal. A felvidéki feladatokkal kellett foglalkoznunk, mivel ott voltunk a határtalanul program miatt kirándulni. Pozsonnyal, Besztercebányával és Selmecbányával kapcsolatban oldottunk meg feladatokat. Összesen 10 feladatot csináltunk meg. Volt igaz-hamis feladat, kirakós feladat és egy-két logikai feladat. Ahogy észrevettem egy-két helyen hibás volt a feladat, mert nem kapcsolódott a párosított kép. Hiába, csak annyi feladatot oldottak meg, meg volt rengeteg város számos feladattal. Az oldal nagyon interaktívan van összerakva, viszont kicsit nehéz megtalálni tanári utasítás nélkül az adott feladatokat. Ami még jó, hogy ha szeretnéd, hogy elmentse az eredményeidet, akkor betudsz regisztrálni. Az oldal nagyon széles és rengeteg opció van. Az összes határvidéki országról lehet megoldani feladatokat. Nagyon jól visszaidézte ez a Weboldal a kirándulást.

Polgár Martin 7.

A Barangolás során készült fotók elérhetők a Galériában!

Kép

BGA -megv.

Névadónk

Gróf Széchenyi István

Gróf Széchenyi István - a Magyar Tudományos Akadémia megalapítója - 1791. szeptember 21-én született Bécsben, a nagy múltú és dúsgazdag Széchényi család ötödik gyermekeként. Apja Gróf Széchényi Ferenc, a Magyar Nemzeti Múzeum megalapítója.

Bővebben >

Bemutatkozunk

Tisztelt érdeklődő! Ön a Gönyűi Széchenyi István Általános Iskola honlapját nyitotta meg.

Régi elképzelésünk megvalósulását látja, amikor megtekinti iskolánk tájékoztató oldalait. Reméljük, hogy a következőkben meg tudjuk ismertetni iskolánk életének sokszínűségével, tanulóink eredményeivel, ünnep- és hétköznapjainkkal. Köszönjük megtisztelő érdeklődését!

Gönyű-Győr buszmenetrend

Gönyű már szelektál

Eseménynaptár

Étlap

Befektetés a jövőbe

Időjárás

RENDSZERINFORMÁCIÓ

A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!